Odpowiedz na reklamację.

Pytanie z dnia 26 lutego 2020

Proszę o wyjaśnienie kwestii wybrania drogi odpowiedzi przez konsumenta na reklamację - jeżeli konsument złożył reklamację drogą elektroniczną i wyznaczył formę odpowiedzi(listowna), a mimo to otrzymał odpowiedz droga mailowa
Czy w takim wypadku konsument ma prawo po 14 dniach bez otrzymania pisma droga listowna(taka jak zaznaczył w piśmie reklamacyjnym) uznać, ze reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie? W reklamacji składanej  drogą elektroniczną konsument zawarł treść
"Nie wyrażam zgody na informowanie mnie o przebiegu skargi/reklamacji w sposób inny niż drogą pocztową na adres /tutaj wpisałem swój adres/"

Po niespełna dwóch miesiącach konsument sprawdził pocztę i zauważył że dostał wiadomość od przewoźnikaw w terminie 10 dni od złożenia reklamacji.
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że Dział Obsługi Klienta kontaktuje się z Pasażerami, którzy składają reklamację tylko drogą emailową.
Z wyrazami szacunku"

Proszę o odpowiedź.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.