Ochrona danych osobowych.

Pytanie z dnia 18 sierpnia 2022

Dzień dobry,

Jakiś czas temu wzięłam pożyczkę w pozabankowej firmie pożyczkowej Aasa Polska. Pożyczka 1000zł z 4-miesięcznym okresem spłaty. Umowa była zawarta w 100% online, bez potwierdzenie telefonicznego i wizyty w placówce. Zgłosiłam prośbę o nieprzesyłanie dokumentów na mój adres korespondencyjny ponieważ wyjeżdżam i nie chce aby osoby trzecie miały dostęp do moich danych. Uzyskałam informacje ze pod względnym prawnym powyższa firma musi przesłać na adres do korespondencji jedynie sam harmonogram spłat. Umowę wraz z harmonogramem otrzymałam także mailowo i jest ona dostępna na profilu klienta. Co nogę zrobić w tej sprawie i jakim art. prawnym mogę się obronić w tej sprawie jeśli umowa została zawarta całkowicie przez internet? Prosiłam także o odbiór osobisty na poczcie, chciałam potwierdzić mailowo odbiór dokumentów, jednak firma nie chce wyrazić na to zgody.

Dzień dobry, proszę o ponowne sprecyzowanie w czym upatruje Pani wątpliwości i przed czym chce cię Pani obronić? Czy chodzi o przesłanie harmonogramu korespondencją tradycyjną? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 sierpnia 2022 09:24 Zmodyfikowano dnia: 19 sierpnia 2022 09:24 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.