Pytanie z dnia 19 października 2018

Netia żąda zwrotu dekodera, który rzekomo dostałam w pakiecie, a którego nigdy nie widziałam na oczy (modem, zgodnie z umową odesłałam po jej wygaśnięciu). Umowa z nimi wygasła kilka miesięcy temu, nie mogę znaleźć dokumentów (przeprowadzki, papiery najprawdopodobniej zginęły). Nie dostałam wcześniej żadnego ostrzeżenia, że sprawa przeciwko mnie jest wszczęta - dopóki kilka dni temu nie zadzwonił windykator. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mam możliwość się bronić przed wyłudzeniem 450 zł?
Z góry dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, przede wszystkim polecam poprosić ich o okazanie dowodu potwierdzającego wydanie dekodera. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2018 09:19 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 09:19 Obejrzało: 210 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W umowie, czy dokumentach do umowy, powinna być wzmianka, że otrzymał Pan dekoder i ogólnie z tego tytułu w każdym miesiącu płaci dodatkowy koszt np. 5 zł. Jeśli nie ma takowej wzmianki w żadnym dokumencie, to byłaby to podstawa, żeby się bronić. Trzeba więc zajrzeć w dokumenty, a skoro ich Pan nie ma, to proszę udać się do punktu/sklepu Netii i poprosić o wzgląd do nich lub ich duplikat. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 października 2018 11:24 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2018 11:24 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.