naprawa telefonu na gwarancji,

Pytanie z dnia 20 stycznia 2019

Oddałem na gwarancji telefon do serwisu Samsunga.Pęknięta szufladka na kartę SIM.Po kilku dniach odebrałem nie naprawiony telefon ponieważ technik stwierdził że włożona karta SIM była nie oryginalna.Niestety była docinana ale działała w poprzednim i tym reklamowanym telefonie w sumie kilka lat.Została odebrana gwarancja a koszt naprawy płyty głównej to 1160 zł.Po przywiezieniu telefonu do domu okazało się że nie wydaje żadnych dźwięków.Wraz z telefonem dostałem wydobytą pokaleczoną ostrymi narzędziami kartę SIM.Napisałem do Samsunga reklamację że oczekuję naprawę głosu i zwrot telefonu w stanie z przed reklamacji.Telefon bez funkcji dzwonienia jestem w stanie zaakceptować,natomiast bez dźwięku nie.Wydaje mi się że technik podejmując próbę usunięcia karty SIM powinien zadzwonić i poinformować że telefon zostanie uszkodzony.Jak na razie jestem bezradny i proszę o pomoc.Waldemar

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.