Nakaz zapłaty od Rzecznika Praw Konsumentów.

Pytanie z dnia 06 lutego 2020

Szanowni Państwo,

otrzymuję pisma od Rzecznika Konsumentów z nakazem wypłacenia 380 zł za srebrny pierścionek, który rzekomo uległ zniszczeniu z mojej winy (jestem jubilerem). Pierścionek ten jest wart maksymalnie 3 zł (weryfikowalne w dowolnym sklepie lub lombardzie). Abstrahując od tego, że nie ja sprzedałam ten wyrób i jedynie wykonałam usługę zmniejszenia go. Pierścionek nie ma nawet żadnych kamieni (które miałyby jakąkolwiek wartość). Rzecznik unika powołania rzeczoznawcy i stoi po stronie osoby, która w sposób dowolny ustaliła kwotę odszkodowania. Jak mogę wymóc na rzeczniku uwzględnienie moich praw?

Dzień dobry Panu, Jaki jest charakter zarzutów? Czy otrzymał Pan reklamację usługi? W jaki sposób Pan odpowiedział na reklamację? Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 lutego 2020 15:39 Zmodyfikowano dnia: 6 lutego 2020 15:39 Obejrzało: 352 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem