Pytanie z dnia 28 sierpnia 2017

Mam następujące pytanie.

Kupiłem na Allegro etui do telefonu.
Po kilku miesiącach materiał na zapięciu pękł.
Po korespondencji ze sprzedawcą odesłałem etui na swój kosz -
reklamacja została odrzucona (sprzedawca zarzucił mi, że pęknięcie
nastąpiło z powodu braku należytej konserwacji - dodam, nie otrzymałem
żadnej instrukcji obsługi ani konserwacji).

Teraz sprzedawca twierdzi, że w celu odzyskania reklamowanego towaru
muszę po towar wysłać kuriera na swój koszt.
Czy sprzedawca ma rację?
Czy sprzedawca może odrzucić reklamację pisząc: "W przypadku przedniego zapięcia powstało nadmierne zużycie materiału łącznie z przetarciem - przypominam że każdy produkt wykonany ze skóry ekologicznej obliguje nas do regularnej konserwacji"?
Pozdrawiam Wojciech

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.