Pytanie z dnia 02 grudnia 2019

Mam bon podarunkowy X na kwotę 100zł z adresem salonu SPA, po wykonaniu usługi kazano mi zapłacić te 100zl bo SPA nie jest już w sieci X. Nie poinformowano mnie o tym wcześniej a na stronach www i bonie jest adres SPA które wybrałam. Zwrotu pieniędzy kazano mi się domagać w X, czy słusznie? Czy to nie salon SPA w którym byłam powinien rozliczać się za wydane bony? Czy tez informować klientow ze bon jest u nich nieważny informować wcześniej orzed wykonaniem usługi? Czuje się oszukana. Z rozmowy między pracownikami usłyszałam „nie przyjmujemy tych bonów X wisi nam kasę jeszcze za poprzednie”.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.