Pytanie z dnia 23 maja 2018

kupiłem przedmiot na popularnym serwisie, po 29 dniach (kłopoty ze sprzedawcą) otrzymałem go, był uszkodzony, oddałem na gwarancje, było to w listopadzie, od tamtego czasu sprzedawca nie odbiera telefonów i nie odpowiada na maile. nie mam czasu aby osobiście wybrać się do jego sklepu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dzień dobry, bez zapoznania się z korespondencją ze sprzedawcą, nie sposób odpowiedzieć na pytanie. Poza tym, jeśli skorzystał Pan z gwarancji, proszę zajrzeć do dokumentu gwarancyjnego, jaki otrzymał Pan od sprzedawcy. To w zakresie rękojmi ustawodawca dokładnie sprecyzował roszczenia, a nie przy gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 maja 2018 20:11 Zmodyfikowano dnia: 23 maja 2018 20:11 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.