Kto ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru?
Pytanie z dnia 12 maja
Jeżeli odsyłam towar na reklamację, w tym przypadku ubranie (na koszt sprzedawcy), to jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, sprzedawca twierdzi, że nie odeśle mi towaru, czy można w taki sposób postępować?
Danuta Janiszewska Radca prawny (Od 2011)
Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska
Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk
Sprzedawca nie może odmówić odesłania towaru, nawet jeśli reklamacja jest nieuznana. To Pańska własność. Ma obowiązek go zwrócić. Może żądać pokrycia kosztów odesłania towaru po odrzuceniu reklamacji, jeśli wcześniej o tym poinformował. Proszę zachować dowód nadania przesyłki z reklamowanym towarem. Proszę poinformować sprzedawcę o braku podstaw prawnych do zatrzymywania towaru i wezwać go do niezwłocznego odesłania. Zapraszam do kontaktu, tel. 518-111-518 , kancelaria@janiszewska.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani/ Panu, Jeżeli reklamacja nie została uznana, to sprzedawca powinien zwrócić reklamowany towar. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: 728 382 525
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.