Kto ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru?

Pytanie z dnia 12 maja

Jeżeli odsyłam towar na reklamację, w tym przypadku ubranie (na koszt sprzedawcy), to jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, sprzedawca twierdzi, że nie odeśle mi towaru, czy można w taki sposób postępować?

Sprzedawca nie może odmówić odesłania towaru, nawet jeśli reklamacja jest nieuznana. To Pańska własność. Ma obowiązek go zwrócić. Może żądać pokrycia kosztów odesłania towaru po odrzuceniu reklamacji, jeśli wcześniej o tym poinformował. Proszę zachować dowód nadania przesyłki z reklamowanym towarem. Proszę poinformować sprzedawcę o braku podstaw prawnych do zatrzymywania towaru i wezwać go do niezwłocznego odesłania. Zapraszam do kontaktu, tel. 518-111-518 , kancelaria@janiszewska.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2025 17:56 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2025 17:56 Obejrzało: 31 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Pani/ Panu, Jeżeli reklamacja nie została uznana, to sprzedawca powinien zwrócić reklamowany towar. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: 728 382 525

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 maja 2025 13:27 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2025 13:27 Obejrzało: 25 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.