kredyt hipoteczny,błąd pracownika banku,zadośćuczynienie,

Pytanie z dnia 19 grudnia 2018

Witam serdecznie, mam ogromny problem, a mianowicie kupujemy z mężem mieszkanie, złożyliśmy wnioski, wszystko było gotowe , zgoda i praktycznie wszystko zapięte na ostatni guzik, i okazało się że do dnia 30.11 bank miał przelać developerowi pieniądze na rachunek powierniczy, i pracownik przespał to, umowa wygasła. Do końca grudnia musimy podejść do aktu notarialnego, czy my możemy żądać jakiegoś zadośćuczynienia, czego możemy się domagać

Dzień dobry, ale jaka umowa wygasła ? Zawarliscie Państwo w końcu tę umowę kredytu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2018 07:05 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 07:05 Obejrzało: 924 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli ponieśli Państwo jakąś wymierną (możliwą do określenia w pieniądzu) szkodę, to mogą się Państwo domagać odszkodowania.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 grudnia 2018 09:52 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 09:52

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.