Pytanie z dnia 21 listopada 2018

konsultant zaproponował 3-miesięczny bezpłatny serwis mojej reklamy na stronie inte. po jej upływie wydzwaniają do mnie że została automatycznie przedłużona i bez mojej zgody i żądają zapłaty twierdząc że wyraziłem zgodę przez telefon i to jest wiążące mają to nagrane . Czy jest to zgodne z prawem konsumenta .Proszę o poradę co z tym zrobić

Dzień dobry, a czy Pan jest konsumentem czy przedsiębiorcą ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2018 08:55 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 08:55 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli takie oświadczenie rzeczywiście złożył Pan przez telefon (przypuszczam, że tak, bo tego rodzaju firmy właśnie tak działają) to powinien Pan zapłacić. Ale proszę wezwać ich pisemnie do przesłania kopii nagrania, w celu weryfikacji ich twierdzeń.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 listopada 2018 01:30 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2018 01:30 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.