Pytanie z dnia 15 grudnia 2022

Klient nie zapłacił mi całości za usługe w momencie wystawienia faktury wszystko było ok, czy mam obowiązek uwzględnić w przyszłości ewentualną reklamacje? Czy mogę odmówić powodu nie uregulowanej faktury?

Dzień dobry, reklamację trzeba będzie rozpoznać. Zaległej zapłaty można dochodzić przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2022 19:22 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2022 19:22 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, kwestia reklamacji oraz kwestia braku dokonania zapłaty to są dwie różne sprawy i powinny być rozpatrywane oddzielnie (chyba że nn. odstąpi Pan od umowy z uwagi na brak zapłaty). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 grudnia 2022 09:57 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2022 09:57 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, brak zapłaty nie ma znaczenia przy reklamacji. Można dochodzić należności przed sądem w takiej sytuacji. Zapraszam do kontaktu, mogę zająć się sprawą, m.kozlowski@ewslegal.pl r.pr. Marcin Kozłowski

Odpowiedź nr 3 z dnia 12 stycznia 2023 13:29 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 13:29 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.