Pytanie z dnia 28 lipca

Klient dokonuje zwrotu w sklepie internetowym. Otwieramy paczkę ze zwrotem w której nie ma towaru a jedynie wypełniona folia bombelkową. Jak to rozgryźć? Pani się odrobinę mota.... ale domaga zwrotu pieniedzy, bo to allegro i serwis wspiera takie zachowania.

Dzień dobry, skoro towar nie został zwrócony, to nie ma podstaw do zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lipca 2022 14:21 Zmodyfikowano dnia: 28 lipca 2022 14:21 Obejrzało: 15 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.