Karta gwarancyjna

Pytanie z dnia 27 lipca 2020

Dzien dobry,
Sprzedałam towar wykonany na indywidualny wymiar innej firmie.
Niestety firma ta nie chce zapłacić za ten towar i oczekuje indywidualnej karty gwarancyjnej.
Czy mogę towar ten zabrać z powrotem i czy muszę kartę gwarancyjna stworzyć pod kupującego?

Dzień dobry, kartę gwarancyjną musiałaby Pani wydać tylko, jeśli takie były uprzednie uzgodnienia. W przeciwnym wypadku może Pani dochodzić zapłaty na drodze sądowej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 lipca 2020 12:08 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2020 12:08 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dobry wieczór, to zależy od treści umowy/ustaleń. Nie ma obowiązku wystawiania gwarancji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 lipca 2020 22:32 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2020 22:32 Obejrzało: 233 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.