Jak rozwiązać umowę zawartą na odległość.

Pytanie z dnia 19 czerwca 2020

Prowadząc jednoosobową firmę podpisałem po telefonicznych uzgodnieniach umowę z UPC na dostarczanie Internetu.
Kiepski montaż i niska jakość łącza oraz obietnica UPC przysłania technika dopiero po 4 dniach spowodowały moje odstąpienie od umowy po 13 dniach użytkowania łącza.. Od UPC dowiedziałem się, że nie jestem konsumentem i nie mogłem skorzystać z takiego sposobu zakończenia umowy.
Jak rozwiązać ten problem?

należałoby wypowiedzieć umowę o świadczenie usług z tytułu nienależytego wykonania umowy. Moja Kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do skorzystania z moich usług. Kontakt tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 czerwca 2020 12:44 Zmodyfikowano dnia: 21 czerwca 2020 12:44 Obejrzało: 367 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.