Jak reklamować przesyke kurierską.

Pytanie z dnia 22 kwietnia 2020

Dzień dobry,
Zamówiłam towar przez stronę internetową (2.01.2020r.)
Nie przyszedł do dziś (22.04.2020r.)
W regulaminie napisane jest:
3. Pośrednik oświadcza, że dostawa zamówionego towaru zostanie dokonana przez Sprzedawcę w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy.
oraz
6. Klient ma obowiązek zgłosić brak doręczenia paczki w terminie nie późniejszym niż 100 dni od daty wysłania paczki
Napisałam e-maila, po upływie 55 dni i dostałam odpowiedź, że to zamówienie nadal jest w drodze(...)Niestety nie mamy wpływu na przewożnika.
Po 102 dniach napisałam, że nadal nie dostrczono mi paczki.
Wtedy dostałam odpowiedź, że zgodmie z regulaminem mam obowiązek do 100 dni zgłośić brak towaru. I nic już się nie da zrobić. Ani nie dostanę towaru, ani zwrotu pieniędzy, ponieważ zgodnie z regulaminem powinnam napisać po 60 dniach ale nie przekraczając 100 dni.( wtedy reklamacja zostałaby przyjęta).
Na stronie nie ma żadnego formularza odotyczącego braku dostarczenia towaru, jest formularz reklamacji w związku z wadliwym towarem i formularz zwrotu.
Czy zgodnie z takim regulaminem, nie mam szansy na zwrot pieniędzy, mimo że nie została sfinalizowana dostawa?
Dziękuję

Dzień dobry, oczywiście ma Pani szansę na zwrot. Należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 kwietnia 2020 16:57 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2020 16:57 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, klauzula wygląda na sprzeczną z prawem. Istnieje jak najbardziej możliwość dochodzenia roszczeń - pytanie: czy pośrednik jest polską firmą? Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2020 17:45 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2020 17:45 Obejrzało: 207 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.