Jak postąpić z nieuczciwym sprzedawcą?

Pytanie z dnia 28 sierpnia 2021

Nieuczciwy sprzedawca. Po 2 tyg doczekałam się wysłania mi towaru, przyszedł inny niż zamawiałam. Bałam się więc dogadałam się że wysyłam za pobraniem, Pani jednak odmówiła odbioru, po postraszeniu skarbówką zrobiła przelew jedynie za towar, nie za przesyłkę (paczkomat 14 zl i poczta 36 zl w związku że 20 zł za wysłanie pobraniowo i 16 zł za powrót). Paczka leży, z nią nie da się porozumieć, nawet nie wiem co mam z nią zrobić... sklep internetowy, zakup poprzez facebook bo tam prowadzi swoją stronę. Proszę o pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.