Jak odzyskać dostęp do konta bankowego po blokadzie i zrealizować dyspozycję zamknięcia?
Pytanie z dnia 25 października
Bank zablokował mi dostęp do mojej bankowości elektronicznej. Od dwóch dni próbuję spotkać się z kimś kto zdejmie blokadę i przyjmie ode mnie dyspozycje zamknięcia kont. Bezskutecznie. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Rozważam juz nawet opcję udania sie do oddziału i wezwania policji w razie kolejnej próby zbycia mnie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale dlaczego bank zablokował dostęp? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



