informacja o zadłużeniu od firmy zarządzającej

Pytanie z dnia 12 czerwca 2019

Dzień dobry. Proszę o pilna poradę. Otrzymałam pismo od firmy zarządzającej nieruchomosciami-administratorów mojego budynku, znajdującego się we wspólnocie mieszkaniowej z informacją o długu. Chodzi konkretnie o miejsce postojowe w hali garażowej. Administrator twierdzi' że nie zostało ono zgłoszone 8 lat temu. Zakupiłam mieszkanie wraz z miejscem od dewelopera w 2011 roku i zgłaszałam wszystkie informacje (ilość osób zamieszkujących, śmieci itd) do wyliczenia czynszu. Pracownik administracji osobiście wskazywał mi miejsc postojowe. Firma jednak twierdzi że to ja niedopelniłam obowiązku i chce spłaty "długu". Jak się od tej decyzji odwołać? Wcześniej, przez 8 lat nie dostałam informacji o zadłużeniu. Czynsz płacę regularnie. Z góry dziękuję za pomoc!

Dzień dobry, bez zapoznania się z treścią pisma, jakie Pan otrzymał, ciężko cokolwiek doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2019 13:57 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2019 13:57 Obejrzało: 118 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.