Gwarancja i rękojmia na piec dwufunkcyjny od developera.

Pytanie z dnia 23 listopada 2021

Piec dwufunkcyjny zepsuł się po niespełna roku użytkowania. Był na wyposażeniu mieszkania sprzedanego nam przez dewelopera. Deweloper w umowie kupna sprzedaży udziela gwarancji i rękojmi na sprzęt, natomiast gwarancja producenta nie została uruchomiona ponieważ nie wypełniono karty gwarancyjnej. Czy powinnismy zgłosić się do dewelopera z reklamacją? Brak karty gwarancyjnej nie powinien wpływać na możliwość reklamacji czy dotyczy to również pieców dwufukcyjnych?

Dzień dobry, brak karty gwarancyjnej nie wpływa na uprawnienia z rękojmi. Mogą Państwo złożyć deweloperowi reklamację z tytułu rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2021 14:26 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2021 14:26 Obejrzało: 1234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Dla udzielenia porady niezbędna byłaby analiza rzeczonych dokumentów. Natomiast najprawdopodobniej możecie Państwo zgłosić się do dewelopera z żądaniem naprawy albo wymiany pieca na zasadzie rękojmi (a nie gwarancji). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 listopada 2021 14:29 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2021 14:29 Obejrzało: 1233 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.