Fałszywa opinia klientki a ochrona dobrego imienia salonu kosmetycznego.
Pytanie z dnia 03 grudnia
Klientka mojego salonu kosmetycznego wystawiła mi fałszywą opinię - twierdzi, że odwołałam jej wizytę na ostatnią chwilę, natomiast mam screeny z systemu rezerwacyjnego oraz maila, że to ona odwołała tę wizytę. Chciałam, aby ją usunęła, ale sama z siebie nie chce - co mogę zrobić prawnie, żeby te opinie usunęła? Szerzenie nieprawdziwych informacji na temat mojej firmy godzi w jej dobre imię. Czy można napisać pismo i wysłać? Czy w takiej sytuacji mam szanse „wygrać” tę sprawę?
Alicja Kociemba-Szczepaniak Adwokat
Kociemba-Szczepaniak Kancelaria Adwokacka
Młyńska 3/6, 61-729 Poznań
Dzień dobry, można zgłosić jako naruszenie zasad platformy, gdzie jest opinia + odpowiedzieć kulturalnie przedstawiając swój punkt widzenia, że wizytę odwołała klientka - w takiej sytuacji celem jest ochrona przed utratą klientów. Pozdrawiam, Alicja Kociemba-Szczepaniak adwokat
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.


