Fałszywa opinia klientki a ochrona dobrego imienia salonu kosmetycznego.

Pytanie z dnia 03 grudnia

Klientka mojego salonu kosmetycznego wystawiła mi fałszywą opinię - twierdzi, że odwołałam jej wizytę na ostatnią chwilę, natomiast mam screeny z systemu rezerwacyjnego oraz maila, że to ona odwołała tę wizytę. Chciałam, aby ją usunęła, ale sama z siebie nie chce - co mogę zrobić prawnie, żeby te opinie usunęła? Szerzenie nieprawdziwych informacji na temat mojej firmy godzi w jej dobre imię. Czy można napisać pismo i wysłać? Czy w takiej sytuacji mam szanse „wygrać” tę sprawę?

Dzień dobry, można zgłosić jako naruszenie zasad platformy, gdzie jest opinia + odpowiedzieć kulturalnie przedstawiając swój punkt widzenia, że wizytę odwołała klientka - w takiej sytuacji celem jest ochrona przed utratą klientów. Pozdrawiam, Alicja Kociemba-Szczepaniak adwokat

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 grudnia 2025 15:24 Zmodyfikowano dnia: 5 grudnia 2025 15:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.