Pytanie z dnia 26 listopada 2018

Dzień dobry,

złożyłem zamówienie na prenumeratę magazynu. Zdecydowałem się na zakup z powodu przeceny z okazji black friday. Wypełniłem dane i zostałem przekierowany na stronę banku lecz zauważyłem, że cena jest standardowa bez rabatu. Pomyślałem więc, że coś poszło nie tak i ponownie wykonałem wszystkie czynności i ponownie cena była bez obniżki.

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia znajduję się
"Przypominamy, że nieopłacenie zamówienia nie jest równoznaczne z rezygnacją" dlatego też napisałem do biura, że chciałbym zrezygnować z zamówienia.

Otrzymałem wiadomość: "Zamówienie złożył Pan podając dane firmy. Forum Media Polska jest wydawcą produktów branżowych. Rezygnacja, czy też odstąpienie od umowy jest przywilejem konsumenckich zakupów na odległość. Pan złożył zamówienie w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Rozwiązane, które zaproponowałam w poprzednim mailu jest najlepszym jakie mogę zaproponować."
Rozwiązanie jakie otrzymałem to anulowanie jednego zamówienia i rabat 25% na to pozostałe zamówienie.

Czy takie działanie jest zgodne z prawem i aby nie mieć żadnych nieprzyjemnych konsekwencji powinienem zgodzić się na podane warunki?

Pozdrawiam,
Patryk

Dzień dobry, jeśli faktycznie złożył Pan zamówienie jako przedsiębiorca, a nie konsument, prawo odstąpienia nie przysługuje. Należy negocjować indywidualne warunki rozwiązania umowy. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 listopada 2018 12:05 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 12:05 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.