Pytanie z dnia 01 stycznia 2020

Dzień dobry,
Wysłałem pieniądze Panu X, ponieważ chciałem zakupić laptop. Po przelewie kontakt się urwał. Mam numer telefonu, adres, numer konta bankowego.

Pozdrawiam

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Bardzo możliwe, że padł Pan ofiarą oszustwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 stycznia 2020 09:54 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 09:54 Obejrzało: 116 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Radziłbym najpierw wezwać kontrahenta listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru do przesłania Panu laptopa w terminie do 14 dni a po bezskutecznym upływie terminu i brakiem odzewu zawiadomić o oszustwie najbliższą jednostkę policji. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 stycznia 2020 14:33 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 14:33 Obejrzało: 115 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.