Pytanie z dnia 30 października 2018

Dzień dobry.
Sprzedałam płaszcz za pośrednictwem OLX. Kupujący zapłacil dopiero po zablokowaniu jego konta przez OLX. Problem w tym, że nie zapłacił całej kwoty. Nie odczytuje moich wiadomości.
Czy mogę jakoś odzyskać swoje pieniądze? Do zapłaty było 215 zł, przelano mi 200 zł. Kupujący sprawiał duże problemy w kontakcie po otrzymaniu płaszcza i wydaję mi się że najzwyczajniej próbował mnie oszukać, dlatego chce dostać pełną kwotę za płaszcz.
Czy w takiej sytuacji można naliczyć jakąś karę pieniężną za zwłokę w płatności?
Co mogę zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.