Pytanie z dnia 06 grudnia 2017

Dzień dobry,
Proszę mi powiedzieć co mam zrobić w sytuacji gdy jestem sprzedającym poprzez internet - allegro, towary wysyłam kupującym poprzez firmę kurierską dpd. Pani która mieszka w Irlandii zakupiła 3 deskorolki elektryczne, kurier dpd dostarczył jej jednak 2 deskorolki i jako 3 paczkę ogrzewacz czy też odświeżacz powietrza. Pani zgłosiła reklamację do dpd oraz ja. Dpd ma 30 dni na odpowiedź na reklamację Pani twierdzi że dpd mówi że nie jest w posiadaniu deskorolki i o błąd odroczenia obarczone mnie jako sprzedawce, z kolei mnie dpd jeszcze nic nie odpisało na złożona reklamację. Co mam zrobić w tej sytuacji, czy mam prawo czekać na decyzję dpd i od niej uzależnić swoje dalsze poczynania.? Pani mówi że jej to nie interesuje i że mam zwrócić pieniądze, lecz ona dalej pozostaje w posiadaniu innego sprzętu. Ja wysłałam 3 deskorolki i musze odpowiadać za ewentualną kradzież towaru czy omylne dostarczenie innej paczki do Pani. Jakie mam prawa w tej sytuacji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.