Pytanie z dnia 12 sierpnia 2020

Dzień dobry. Ponad miesiąc temu oddałem samochód do mechanika (planowanie głowicy i wymiana rozrządu). Niestety jestem dość świeży w te sprawy i zaufałem mechanikowi, który miał bardzo dobre opinie.
Przy oddawaniu samochodu dałem mechanikowi zaliczkę na planowanie głowicy i dostałem kwita z pieczątka i podpisem, na którym mechanik napisał " zaliczka <kwota> na naprawę samochodu <model>". Powiedział, że naprawa potrwa okolo tydzień - półtora tygodnia i najwięcej zależy od tej firmy co robi głowicę. Okazało się, że po półtora tygodnia dopiero głowica była zrobiona. Od tamtej pory co kilka dnia dzwonię i pytam na kiedy będzie samochód, mechanik odpowiada "jutro/za kilka dni/jakis konkretny dzień" po czym jak dzwonię danego dnia to słyszę, że jednak nie ma i znowu, że będzie "jutro/za kilka dni itp.". I tak słyszę praktycznie od 2-3 tyg. Samochód u mechanika jest ponad miesiąc. Mechanik od 2 dni twierdzi, że masa uszczelniająca musi wyschnąć i będzie można odebrać. Niestety, mam nauczkę na przyszłość, że by brać bardziej szczegółowe dokumenty.
Pytanie co mogę teraz zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.