Pytanie z dnia 08 kwietnia 2020

Dzień dobry,
Około dwa miesiące temu byłam na zakupach w sklepie Lidl. Pracownik sklepu uderzył mnie drzwiami od gabloty z pieczywem, w wyniku uderzenia na plecach miałam siniaka, a moja kurtka została podarta. Nikt nie przejął się sprawa, sama musiałam znaleźć kierownika, który spisał protokół szkody, ku mojemu zdziwieniu nie chciało mi wydać jego kopii, powołując się na RODO, zrobiłam zdjęcie. Nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie, dzwoniłam na infolinie, za każdym razem kazano mi czekać na kontakt, po moim 3 telefonie dowiedziałam się ze mam przesłać opis zdarzenia, oświadczenie świadka, kopie protokołu zdarzenia, opinie lekarza oraz wszelkie dokumenty jakie posiadam w tej sprawie do działu ubezpieczeń Lidl, tak zrobiłam, wszystkie dokumenty wraz z dokładnym opisem zdarzenia przesłałam. Otrzymałam odpowiedz, iż powinnam dosłać uszkodzona kurtkę oraz fakturę zakupu za nią. Jakich roszczeń mam prawo domagać się w tej sprawie? Czy sklep postępuje zgodnie z prawem, czy maja prawo wymagać ode mnie wysłania uszkodzonej kurtki? Jak powinnam rozwiązać ta sprawę ?
Z góry dziękuję za odpowiedz, pozdrawiam.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.