Pytanie z dnia 26 września 2017

Dzień dobry,
Od dwóch lat walczymy z firmą która układała kostkę o jej wymianę. Właściciel ciągle się miga, twierdzi że wadliwość materiału czyli kostki to nie jego odpowiedzialność, a firma która dostarcza mu produkt nie chce z nim rozmawiać. Czy firma nie odpowiada za jakośc produktu z którego korzysta? Jakie mamy możliwości wyegzekwowania wymiany kostki czy jakiejkolwiek rekompensaty?
Dziękuję za pomoc.

Dzień dobry, a kto tę kostkę zakupił ? Na czym polega wadliwość kostki ? Czy wysyłaliście Państwo jakieś oficjalne pisma w tej sprawie ? Kiedy i do kogo ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 września 2017 06:59 Zmodyfikowano dnia: 29 września 2017 06:59 Obejrzało: 191 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.