Pytanie z dnia 14 października 2021

Dzień dobry, moje pytanie dotyczy prawa pracy. Jestem zatrudniona w salonie samochodowym, prowadzę dzialnosc gospodarcza. Po wydaniu dla klienta samochodu jesteśmy zobowiązani do dostarczenia wszytskich niezbędnych dokumentów, dokumenty są sprawdzane przez osobe ktora sprawdza czy wszytsko się zgadza po czym jeśli jest wszytsko ok wgrywa je do systemu. Niestety niektóre dokumenty nie zostały dokładnie sprawdzone a mimo to zostały wgrane przez osobe za to odpowiedzialna. Otrzymaliśmy pismo o zwrot pieniędzy za błędy w dokumentach. Moje pytanie jest takie czy osoba która wgrywa dokumenty powinna oddać pieniadze czy ja jako handlowiec?

Dzień dobry, sprawa jest raczej złożona, wymaga rozmowy, zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2021 07:55 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2021 07:55 Obejrzało: 235 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.