Pytanie z dnia 14 maja 2020

Dzień dobry,
Mama zakupiła 4.01.2020 w sklepie X chłodziarko-zamrażarkę ..... wraz z wykupioną dodatkowo usługą zmiany kierunku drzwi. W dniu 10.03.2020 przy próbie otwarcia drzwi, uchwyt od drzwi chłodziarki odpadł. Jednocześnie śruba od drzwi zamrażalnika jest poluzowana i nie można jej dokręcić, uchwyt jest więc luźny.
Skonsultowaliśmy się telefonicznie z serwisantem producenta ....., który stwierdził, że jedynym rozwiązaniem jest wymiana obu drzwi, a jako że zmiany kierunku otwierania drzwi dokonali pracownicy sklepu X, to wina leży po stronie osoby, która zamontowała uchwyt w sposób wadliwy.
12.03.2020 dokonaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego osobiście w jednym ze sklepów X, a następnie na ich prośbę wysłany został mailem zeskanowany dokument zgłoszenia reklamacji wraz ze zdjęciami usterki oraz prośbą o kontakt w celu umówienia terminu usunięcia usterki czyli wymiany drzwi.
W dniu 14.05.2020, po upomnieniu się, że wciąż nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi, sklep X odpisał mailowo, że cytuję: ”Dostaliśmy odpowiedź z centrali odnośnie reklamacji: Klient zgłosił niedogodności po ponad 2 miesiącach od realizacji montażu - ze względu na tak odległy termin dostawy reklamacja nie jest do uznania". Dodatkowo, po telefonie z naszej strony z informacją, że taka odpowiedź z ich strony jest dla nas absolutnie nie do przyjęcia, serwisant X zasugerował, że jeśli chcemy się odwoływać od tej decyzji, to możemy zamówić płatną ekspertyzę przez serwis ......
Oczywiście nie chcemy ładować się w żadne koszty.
Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi co możemy zrobić w tej sprawie.

Można powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2020 20:50 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 20:50 Obejrzało: 172 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.