Pytanie z dnia 30 lipca 2018

Dzień dobry. Mam problem z moim bylym dostawcą produktów, którymi handlowałem w sieci. Firma wysłała mi wezwanie do zapłaty o wartość kilku tys. złotych. Jednak ta wartość była przekazana na poczet aktualnych reklamacji. Jak mam się bronić?

Dzień dobry, bez ustalenia dokładnego stanu faktycznego i zapoznania z wezwaniem, jakie Pan otrzymał, nie sposób wskazać w jaki sposób może się Pan bronić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 lipca 2018 16:17 Zmodyfikowano dnia: 30 lipca 2018 16:17 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Odpisac i wyjąsnić sytuację. Musi Pan założyć, iz być moze dojdzie do procesu sądowego, wiec dobrze byłoby aby stanowisko było jasne z Pana strony.

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 lipca 2018 11:47 Zmodyfikowano dnia: 31 lipca 2018 11:47 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.