Pytanie z dnia 26 maja

Dzień dobry firma robiła mi ogrodzenie z siatki. Za szybko powiesili siatkę na słupkach i 4 słupki się przechyliły. Od 2miesiecy właściciel ciągle przekłada termin naprawy wymyślając kolejne preteksty a to kwarantanna (która zrozumiałem) a to awaria auta i tak jedzie do mnie 2miesiace . W jaki sposób zmusić go do naprawy.

Dzień dobry, proszę wystąpić na piśmie do wykonawcy, załączając materiał zdjęciowy płotu, pisząc, że jeśli nie zjawi się w terminie skorzystają Państwo z uprawnień wynikających z rękojmi lub z umowy. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 maja 2021 13:10 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2021 13:10 Obejrzało: 45 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Rzetelna opinia wymaga analizy zawartej umowy, jednak można rozważyć skierowanie pisemnego wezwania do naprawy. W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 maja 2021 20:03 Zmodyfikowano dnia: 30 maja 2021 20:03 Obejrzało: 38 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.