Pytanie z dnia 31 maja 2017
Dzień dobry, dwa miesiące temu wysłałam do naprawy pompę paliwa warta 3 tys. złotych.Przedstawiciel tej firmy obiecywał ze naprawi ja w ciągu tygodnia, rozmawiając z nim uzyskuje taka odp. " przesyłka zostala wysłana" albo " pomylił adresata". Co mam zrobić w tej sytuacji ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, polecam wysłać oficjalne wezwanie do wykonania umowy, pod rygorem odstąpienia i dochodzenia odszkodowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Wiktor Poniewierka Radca prawny (Od 2016)
Wiktor Poniewierka Kancelaria Radcy Prawnego
Koszykarska 27b/16, 30-717 Kraków
Zależy od tego na jakiej podstawie, po jakim okresie została pompa przesłana do naprawy. Najprawdopodobniej będzie możliwość żądania zwrotu uiszczonej ceny.
Podziękowałeś prawnikowi