Pytanie z dnia 15 marca 2018

Dzień dobry . Do mojego schorowanego ojca dzwoniła konsultantka z firmy telekomunikacyjnej proponujac mu nową ofertę usług. Na co ojciec się nie zgodził. Mimo tego nowa usługa została włączona. Minęło poł roku umowa nie doszła a odsetki i kara sa naliczane. Wysłałam do nich pismo żeby tą umowę z podpisem ojca mi wysłali a oni zamiast podpisu wysłali nr umowy . Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję

Dzień dobry, czy to były nowe usługi operatora, z którego usług tata już korzystał czy innego operatora ? Czy złożyliście Państwo oficjalną reklamację ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2018 09:25 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2018 09:25 Obejrzało: 312 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Sz.Pani Umowa nie została zawarta.Proszę im to wyraźnie napisać i ponownie zażądać dowodu na zawarcie przez ojca umowy ( umowa przez telefon obowiązuje ale muszą mieć nagranie ) Proszę nic nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 marca 2018 15:23 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2018 15:23

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem