Pytanie z dnia 09 listopada 2017

Dzień dobry,
Chciałem Pana uprzejmie prosić o wyjaśnienie kwestii lub pokierowanie co mogę w danej sytuacji zrobić.Mianowicie: zakupiłem na firmę telefon. Przy okazji kupna zawarłem umowę na ubezpieczenie sprzętu. W ogólnych warunkach ubezpieczenia określone jest, że termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni oraz jeśli od momentu dostarczenia sprzętu naprawa przekroczy 14 dni to przysługuje mi prawo do karty zakupowej. Cały proces trwał 36 dni. Natomiast w 15 dniu naprawy ( która już i tak przekraczała termin na rozpatrzenie reklamacji) wystąpiłem o wydanie karty podarunkowej. Ku mojemu zaskoczeniu w 36 dniu otrzymałem naprawiony sprzęt. Złożyłem więc reklamację. Pismo zostało wysłane 29 dnia reklamacji- jeszcze go nie otrzymałem- natomiast zostało roszczenie odrzucone. W jaki sposób mogę dochodzić swoich praw jako jednoosobowa firma? BARDZO proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuję.

Dzień dobry, aby można było określić przysługujące Panu prawa, trzeba się zapoznać z umową ubezpieczenia, jej ogólnymi warunkami oraz korespondencją z gwarantem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 listopada 2017 16:51 Zmodyfikowano dnia: 11 listopada 2017 16:51 Obejrzało: 350 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.