Pytanie z dnia 26 czerwca 2018

Dzień dobry chciałbym się dowiedzieć dlaczego mój pracodawca prowadzi dwie listy obecności? W jednej mamy wpisywać pracę od 7 do 15 a w drugiej zgodnie ze stanem faktycznym czyli od 7 do 17 plus pracę w soboty..dodatkowo w każdym miesiącu mamy rozpisywać dwa dni urlopu bez względu na to że w pracy byliśmy i oczywiście urlopy są oficjalnie bezpłatne również w przypadku zwolnienia lekarskiego nie dostajemy wynagrodzenia za te dni za nim podejmę jakieś kroki chciałbym zrozumieć swojego szefa i o co tak właściwie w tym wszystkim chodzi

Dzień dobry, a to już pytanie do pracodawcy. Wygląda to jednak bardzo podejrzanie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 czerwca 2018 14:45 Zmodyfikowano dnia: 26 czerwca 2018 14:45 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.