Pytanie z dnia 26 stycznia 2022

Dzień dobry, 27 grudnia zakupiłam online ubrania w sklepie ...... z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Kilka dni później podjęłam próbę odbioru paczki. Odmówiono mi wydania opłaconego z góry zamównienia ze względu na brak maseczki. Ekspedientka poinformowała mnie, że ma prawo odmówić obsługi. Pozostały personel zachował się w ten sam sposób. Szukałam pomocy na infolinii, powiedziano mi, że jeśli mam przeciwskazania do noszenia maski to mogą udostępnić mi przyłbicę, a jeśli nie to wezwą policję celem weryfikacji przeciwwskazań. Mam to nagrane. Nie mam przeciwwskazań, chce odebrać moje zamowienie. Proszę o poradę.

Dzień dobry, zamówienie odebrać w maseczce lub przyłbicy albo zamówić inną opcję dostawy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2022 17:49 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2022 17:49 Obejrzało: 331 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.