Pytanie z dnia 26 stycznia 2022
Dzień dobry, 27 grudnia zakupiłam online ubrania w sklepie ...... z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Kilka dni później podjęłam próbę odbioru paczki. Odmówiono mi wydania opłaconego z góry zamównienia ze względu na brak maseczki. Ekspedientka poinformowała mnie, że ma prawo odmówić obsługi. Pozostały personel zachował się w ten sam sposób. Szukałam pomocy na infolinii, powiedziano mi, że jeśli mam przeciwskazania do noszenia maski to mogą udostępnić mi przyłbicę, a jeśli nie to wezwą policję celem weryfikacji przeciwwskazań. Mam to nagrane. Nie mam przeciwwskazań, chce odebrać moje zamowienie. Proszę o poradę.
Alicja Kociemba-Szczepaniak Adwokat
Kociemba-Szczepaniak Kancelaria Adwokacka
Młyńska 3/6, 61-729 Poznań
Dzień dobry, zamówienie odebrać w maseczce lub przyłbicy albo zamówić inną opcję dostawy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

