Pytanie z dnia 26 stycznia 2022

Dzień dobry, 27 grudnia zakupiłam online ubrania w sklepie ...... z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Kilka dni później podjęłam próbę odbioru paczki. Odmówiono mi wydania opłaconego z góry zamównienia ze względu na brak maseczki. Ekspedientka poinformowała mnie, że ma prawo odmówić obsługi. Pozostały personel zachował się w ten sam sposób. Szukałam pomocy na infolinii, powiedziano mi, że jeśli mam przeciwskazania do noszenia maski to mogą udostępnić mi przyłbicę, a jeśli nie to wezwą policję celem weryfikacji przeciwwskazań. Mam to nagrane. Nie mam przeciwwskazań, chce odebrać moje zamowienie. Proszę o poradę.

Dzień dobry, zamówienie odebrać w maseczce lub przyłbicy albo zamówić inną opcję dostawy. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2022 17:49 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2022 17:49

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.