Działalność gospodarcza. Franczyza.

Pytanie z dnia 19 lutego 2020

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i otworzyłam gabinet kosmetyczny działający na zasadach Franczyzy. W ramach Umowy Franczyzowej Franczyzodawca zobowiązuje się do bieżącego wsparcia sprzedażowego i marketingowego, ja w zamian uiszczam comiesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe.
Po ponad półtora roku działania w moim odczuciu nie mam wsparcia sprzedażowego, a nawet bywa przez pól roku brak ze mna indywidualnego kontaktu ze strony franczyzodawcyć? opłaty przestałam uiszczać - i pytanie, czy zapłata jest akceptacja faktury? Czy mogę podważyć naliczanie opłat?

Dzień dobry pomimo zapłaty można złożyć zastrzeżenia do naliczonych opłat. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2020 14:57 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2020 14:57

Można twierdzić, że zapłata była bezpodstawna i żądać jej zwrotu. Ewentualnie porozumieć się co do dalszych opłat i zażądać tego wsparcia. Zapraszam do kontaktu m.kozlowski@ewslegal.pl 531 374 466

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 lutego 2020 08:07 Zmodyfikowano dnia: 20 lutego 2020 08:07

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.