Pytanie z dnia 18 września 2017

Dotyczy braku zwrotu należności z tytułu uwzględnionej reklamacji usług firmy Inpost. Mija 3,5 m-ca od uznania reklamacji. Jedyne co mają mi do powiedzenia konsultanci Inpost, to stwierdzenie, iż sprawa została w trybie pilnym przekazana do działu finansowego (4 taka odp. od 3,5 miesiąca). Jak wpłynąć na wyegzekwowanie kwoty? Dodam, iż po takim czasie to powinienem uzyskać również odsetki ustawowe.

Dzień doby, proszę wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2017 15:02 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2017 15:02 Obejrzało: 107 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.