Pytanie z dnia 05 marca 2015

Czy zawieszona spółka z o.o., by zminimalizować koszty utrzymania, może rozwiązać umowę najmu lokalu i pozostać jedynie przy skrzynce pocztowej umiejscowionej pod adresem, pod którym spółka jest zarejestrowana? Jeśli tak, to jak to powinno zostać formalnie przeprowadzone - gdzie powinno zostać zgłoszone, jaki dokument należy z właścicielem domu podpisać itp. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Umowę najmu można rozwiązać. Natomiast to od zgody właściciela lokalu/domu zależy czy będzie chciał przekazywać nieodpłatnie korespondencję spółce. Proponowałbym jednak podać inny adres do korespondencji, gdzie będzie ona odbierana, np. adres zamieszkania członka zarządu, właściciela spółki, albo innej osoby trzeciej, która podejmie się ją odebrać. Można też założyć skrytkę pocztową i ją wskazywac do korespondencji, ale wymaga to regularnych wizyt na poczcie, aby odbierać listy, minimum co 14 dni, żeby nie przegapić przesyłek urzędowych.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2015 20:52 Obejrzało: 471 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.