Pytanie z dnia 12 stycznia 2017

Czy w wypadku absolutnego niezadowolenia z usługi fryzjerskiej, gdzie odnoszę wrażenie, że zostałam oszpecona, czy przysługuje mi prawo do odmowy zapłacenia za usługę?

Dzień dobry, nie. Jeśli usługa została wykonana wadliwie, a tych wad nie mogła się Pani spodziewać, może Pani złożyć reklamację i żądać poprawienia efektu. Jeśli fryzjer nie będzie w stanie wykonać poprawek, będzie Pani mogła odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Przy czym "absolutne niezadowolenie" klienta nie jest samoistną podstawą do odstąpienia. Jeśli np. fryzjer miał zafarbować włosy na blond, a klient otrzymał na głowie rudy i koloru włosów nie uda się poprawić, to taka podstawa zaistnieje, ale jeśli np. klientka chce mieć grzywkę, a po ścięciu stwierdzi, że jednak wolałaby być bez grzywki, nie ma podstaw do reklamacji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 stycznia 2017 07:16 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.