Pytanie z dnia 26 sierpnia 2017

Czy pracownikowi samorządowemu przeniesionemu z Urzędu do OPS na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o prac. sam. w ramach porozumienia z powodu reorganizacji Urzędu w postaci likwidacji referatu i przeniesienia tych spraw do OPS -u , po otrzymaniu wypowiedzenia warunków pracy i płacy tj. w związku z likwidacją Referatu w Urzędzie i zmianą mojego stanowiska: z kierownika referatu z Urzędu na podinspektora
w Ośrodku i odebraniem mi dodatku funkcyjnego, wynagrodzenie zasadnicze pozostało bez zmian, na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy o prac. sam. przysługuje dodatek funkcyjny przez okres 6 m-cy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostałam przeniesiona na nowe stanowisko.
Pracodawca odmawia wypłaty takiego dodatku. Jeśli dodatek ten przysługuje mi z mocy ustawy a nie mam go wypłacanego już od 4 miesięcy to co powinnam zrobić w tej sprawie?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.