Czy na towar autletowy a gwarancja.

Pytanie z dnia 01 marca 2021

Prowadziłam sklep z zabawkami outletowymi .Tydzien temu kupujaca zarzadala maila ze chce składać reklamacje ponieważ motor przestal działać. Reklamacja o treści W dniu 10.03.2019r., dokonałam zakupu motorka akumulatorowego. 4.03.2020r., przestał działać, pomimo ładowania. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta domagam się odstąpienia od umowy ze względu na wadę istotną zakupionego przeze mnie towaru.

Dodam iż w wiadomości napisała że motor teraz przestal działać. Nie udzielamy gwarancji na towar outletowy. Jest poniżej ceny rynkowej i dajemy na niego gwarancje rozruchowa . Bardzo proszę o pomoc jak odpowiedzieć na ta reklamacje odmownie. Dodam iż motoru nie widziałam kupujaca wyslala tylko to pismo.

Witam, Z Pani opisu sprawy wynika, że terminy reklamacyjne w tej sprawie zostały zachowane. Towary "outletowe"to zapewne towary pełnowartościowe ale nieco gorszej jakości - więc nie ma tu zastosowania krótszy termin reklamacyjny, jak dla towarów używanych. Tylko jeśli jakaś wada towaru byłą komunikowana a mimo to ktoś taki towar zakupił to nie może się potem na taką wadę powoływać przy zakupie. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 marca 2021 22:02 Zmodyfikowano dnia: 2 marca 2021 22:02 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.