Czy można zmieniać warunki kontraktu menadżerskiego w trakcie jego trwania i na jakich zasadach?

Pytanie z dnia 03 czerwca 2022

Czy można zmieniać warunki kontraktu menagerskiego w trakcie jego trwania i na jakich zasadach? Chodzi o obowiązki dyrektora, który nie chce przyjąć dodatkowych obowiązków

Dzień dobry, to zależy od treści zawartej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 czerwca 2022 09:04 Zmodyfikowano dnia: 6 czerwca 2022 09:04 Obejrzało: 197 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, co do zasady, wszelkie obowiązki powinny być możliwie precyzyjne w treści umowy. Rozszerzenie obowiązków powinno przyjąć formę aneksu do już zawartej umowy. Jeżeli aneks nie zostanie podpisany, to nie można zakładać przyjęcia na siebie dodatkowych elementów przez dyrektora. W razie konieczności ustalenia szczegółów - zapraszam do kontaktu na mój adres email: adwokat@kancelaria-guzinski.pl Z poważaniem, adw. Wojciech Guziński

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 czerwca 2022 13:13 Zmodyfikowano dnia: 6 czerwca 2022 13:13 Obejrzało: 195 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli nie zostało to inaczej określone w umowie, to zmiana zapisów kontraktu menadżerskiego jest możliwa tylko w porozumieniu ze zleceniobiorcą w formie aneksu do umowy (dotyczy to kontraktu menadżerskiego zawartego na podstawie KC). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 3 z dnia 6 czerwca 2022 21:31 Zmodyfikowano dnia: 6 czerwca 2022 21:31 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.