Czy mogę żądać zwrotu kosztów za kupno wadliwej nawigacji?

Pytanie z dnia 31 sierpnia 2022

Czy mogę żądać zwrotu kosztów za kupno wadliwej nawigacji?

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 września 2022 10:57 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 10:57 Obejrzało: 133 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Może Pan zareklamować wadliwie działającą nawigację w sklepie , w którym ja Pan(i) kupił i domagać się naprawy, bądź wymiany na wolną od wad. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 września 2022 11:38 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 11:38 Obejrzało: 133 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Proszę napisać czy zakupu dokonał Pana jako osoba fizyczna od przedsiębiorcy, a także jakiego rodzaju jest to wada. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 3 z dnia 1 września 2022 14:39 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 14:39 Obejrzało: 131 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Przysługuja Panu uprawnienia z rekojmi Z wyrazami szacunku Bartosz Kowalak www.prawnikpoznanski.pl www.prawospadkowepoznan.pl www.prawnikodrozowdu.pl

Odpowiedź nr 4 z dnia 4 września 2022 18:01 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2022 18:01 Obejrzało: 125 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.