Czy mogę żądać zwrotu kosztów za kupno wadliwej nawigacji?

Pytanie z dnia 31 sierpnia 2022

Czy mogę żądać zwrotu kosztów za kupno wadliwej nawigacji?

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 września 2022 10:57 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 10:57 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Może Pan zareklamować wadliwie działającą nawigację w sklepie , w którym ja Pan(i) kupił i domagać się naprawy, bądź wymiany na wolną od wad. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 września 2022 11:38 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 11:38

Dzień dobry. Proszę napisać czy zakupu dokonał Pana jako osoba fizyczna od przedsiębiorcy, a także jakiego rodzaju jest to wada. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 3 z dnia 1 września 2022 14:39 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2022 14:39 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Przysługuja Panu uprawnienia z rekojmi Z wyrazami szacunku Bartosz Kowalak www.prawnikpoznanski.pl www.prawospadkowepoznan.pl www.prawnikodrozowdu.pl

Odpowiedź nr 4 z dnia 4 września 2022 18:01 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2022 18:01

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.