Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu?

Pytanie z dnia 25 listopada 2020

Czy mogę starać się o zwrot kosztów za złe podłączenie instalacji w domu? Nie było niestety spisanej umowy o wykonaniu pracy...

Sz.P Ustna umowa również obowiązuje i jeżeli ma Pan świadków na wykonanie instalacji przez tego " fachowca " to może się Pan domagać zwrotu zapłaconej kwoty w ramach rękojmi. Jednak wcześniej należałoby go wezwać go do prawidłowego podłączenia instalacji w terminie do 14 dni. Proszę napisać jaką kwotę Pan (i) wpłacił. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2020 15:10 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2020 15:10

Czy są jakieś inne dowody, np. korespondencja? Starać się zawsze można,

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 grudnia 2020 22:01 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2020 22:01

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.