Pytanie z dnia 02 lipca 2022

Czy jeśli na wielu różnych stronach odnośnie pensjonatu były błędne informacje na jego temat (kłamanie że jest to hotel***, że jest w nim kuchnia, etc) ale na stronie przez ktora rezerwowalam pobyt nie było tych kłamliwych informacji, to czy mogę z tego powodu jakoś dochodzić zadośćuczynienia jak za oszustwo, czy właściciel ma rację i nie ma znaczenia, że na innych stronach są fałszywe informacje, mnie obowiązuje tylko to, co jest napisane na stronie na której rezerwowalam? Jak to wygląda? Z góry dziękuję bardzo za odpowiedź.

Dzień dobry, zapraszam do kontaktu telefonicznego +48509966636 albo mailowego kolodziejska@kolodziejska-wasiolek.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 lipca 2022 16:20 Zmodyfikowano dnia: 4 lipca 2022 16:20 Obejrzało: 92 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Może Pani żądać np. obniżenia ceny. Informacje powinny być rzetelne.

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 lipca 2022 13:32 Zmodyfikowano dnia: 6 lipca 2022 13:32 Obejrzało: 87 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.