Czy i jak odstąpić od umowy na na kurs językowy zawartej przez telefon.

Pytanie z dnia 31 maja 2022

Dzień dobry,
miesiąc temu zapisałam się na kurs językowy. Telefonicznie zawarłam umowę z konsultantką, która po mojej zgodzie miała mi wysłać do domu materiały na ten kurs. Materiały te miały być płatne przy odbiorze przesyłki. Pani poinformowała mnie, że rozmowa jest nagrywana i że jeśli nie odbiorę przesyłki to ma prawo żądać aby płatność i tak została uregulowana mimo odmowy przyjęcia.
Zgodziłam się na te warunki i ustalilysmy, że paczka ma być nada na 3 - 4 dni.
Dostałam maila z potwierdzeniem zamówienia kursu i kwota, która muszę zapłacić przy odbiorze.
Jednak po rozmowie telefonicznej stwierdziłam, że rezygnuje z tego kursu. Próbowałam dzwonić na infolinię ale nikt nie odbierał. Napisałam więc maila z prośbą aby nie nadawać paczki, bo rezygnuje. Na drugi dzień też dzwoniłam i nikt nie odbierał. Otrzymałam odpowiedź, że nie mogą mnie wykreślić z listy i że paczka musi zostać nadana a ja mam uregulować płatność.
Paczki nie odebrałam od kuriera. Miesiąc po tym (wczoraj) dostałam esemesa, gdzie numer jest ukryty aby uregulowala płatność za kurs w przeciągu 3 dni. Jeśli tego nie zrobię to sprawa zostanie skierowana na drogę prawną.
Proszę o pomoc gdyż nie wiem co w tej sytuacji mogę zrobić...

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.